Hariey iniey mak aku pggl smbhyg subuh tp aku x bng0n,s'bel0m 2
t0k aku dh awl2 pggl aku,p0wn aku x bng0n..tp lam-k'lmaan
aku p0wn bng0n..t0k aku grak aku c0z dya sruh aku tnya
mak aku jd x ambik ayie(saudara dkat la jgk) s0
aku p0wn p la tnya"Mak!!!mak x p ambik ayie kew, N mak aku ckp
"dya x tp0n p0wn" bab 2 mk aku x p ambik dya...pas dh tnya aku p0wn p kt t0k aku bgtaw psl niey N aku p0wn tid0 blik!!!!!
Lps aku bng0n pg2,aku tgk ayie dh blik...
dya blik naik teksi...?
syukur la dya slamat tp dya demam la,cian de l0hhhh???????

0 comments:
Post a Comment